Salam dan selamat sejahtera!!!

Di Butik Cinda, kami menyediakan pakaian wanita yg terkini lagi hot untuk dimiliki. Anda diberi hak sepenuhnya utk membuat pilihan pakaian dari gambar-gambar di bawah. Semua baju adalah baru dan bukan second hand/ reject.

Lelong!!! Untuk Pakaian dan seluar wanita di bawah, anda diberi pilihan untuk membeli 2 jenis pakaian/seluar atau campuran utk pakaian dan seluar dengan harga yg meletup kebabom iaitu RM45 sahaja.

Untuk pakaian kanak-kanak, saya tawarkan pakaian yg berjenama dari umur new born hinggalah ke 12 tahun. Untuk pakaian kanak-kanak, anda bolehla membuat pilihan berdasarkan saiz yg diberikan. Buat ukuran dari panjang bahu ke panjang badan. Saiz ukuran tak boleh dikonfirmakn dengan umur anak anda, coz ade sesetengah kanak-kanak yg berumur 6 bln, tp mempunyai badan yg semangat. Jadi disyorkan anda untuk membuat ukuran badan terlebih dahulu. Harga yg saya tawarkan adelah yg termurahhhhh di pasaran dan dijamin original dan bukan bajakan ok. (Bajakan=cetak rompak).

Untuk tempahan anda dikehendaki untuk email ke cinda.pinkrose@gmail.com bersama butiran di bawah:-

Nama :

Alamat :

No.Telefon :

Tajuk Pakaian:

Kuantiti:

Saiz (Jika ada) :

Jumlah Bayaran :

Penghantaran akan di buat setelah bayaran penuh di terima dan bukti/resit pembayaran disertakan.

Semua pembelian berdasarkan 'first come first serve basic'. Kepada sesiapa yang sudah membuat pembayaran, strictly tiada cancellation dibenarkan.

Kami akan menggunakan khidmat Pos Ekspress/Pos Laju untuk mengkourier barang anda. Untuk penghantaran 500gram, caj yang dikenakan adalah seperti di bawah:- Pos Ekspress RM 4.00 untuk sehelai pakaian/seluar RM 8.00 untuk 2 helai pakaian/seluar dan selanjutnya untuk kuantiti yg lain (gandaan RM4 untuk satu barangan). COD juga dibenarkan tapi hanya untuk area Puchong aje!!

Sebarang pertanyaan anda bolehla hubungi saya di no 0123838471/ 0193836863.

Monday, June 7, 2010

BAJU KANAK-KANAK TERBARU DI PASARAN!!! BELI JANGAN TAK BELI SELAGI STOK MASIH ADE.

Korean Dress - Kuning

RM15/ satu

Korean Dress - Putih
RM15/satu

Korean Dress - Biru

RM15/satu


Tshirt Tom & Jerry, Shrek, Spiderman

RM8/satu

Busha Legging

RM10/satu

Legging (untuk kanak-kanak dari umur 4-10 tahun)

Size: S,M,L

Color: Pink & Merah

RM15/ satu

0 comments:

Some of items will be given as per below measurement:-

Some of items will be given as per below measurement:-
 
Blogger Templates by Wishafriend.com